Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Torsdag

Av ida jörgensen - 12 februari 2015 21:52













 

       



Idag har det varit en bra dag. Jag har bara haft 4 lektioner. När jag kom hem la jag mig i soffan och kolla på programmet gift i första ögonkastet. när jag kolla på sista avsnittet som jag hade längtat efter så somna jag så jag måste se det igen. Klockan 17.00 åkte jag till stallet. Jag red Clinton. Det gick bra för en gångs skull👍 Jag längtar jätte mycket tills vi kan börja rida ute.

 

Ja liten dag idag och jätte lång imorgon. Men sen är det sportlov!!!! Gud vad jag längtar. Slippa skolan och att lära sig om atomer och ja allt det. Ska bli så skönt att bara få va hos sin favorit häst fler dagar i veckan❤



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida jörgensen - 14 februari 2015 20:44

          Nu hoppas jag ALLA har röstat på samir och Viktor. Eftersom dem va bäst och de måste gå vidare eftersom 1. Dem hade den bästa låten 2. sjunger bäst och 3. Det finns inga snyggare killar i världen än samir och Viktor!!!!!❤...

Av ida jörgensen - 10 februari 2015 16:35

Det va En tjej som hette Siri. Hon hade drömt om att ha en egen häst ett långt tag. Hon hade suttit i skolan och drömt om det, hon hade tjatat på sina föräldrar, letat på internet efter boxplats och häst och allt möjligt. Men det ända hennes föräldra...

Av ida jörgensen - 9 februari 2015 16:10


Tjena folket! Idag har det varit en lång och tuff dag i skolan med massor tråkiga ämnen. Vi började kl 08.30 och slutade kl 15.20. Jag va tvungen att ringa min ridlärare och säga att jag inte kunde komma och rida idag för jag har matte prov imorgon...

Av ida jörgensen - 8 februari 2015 22:55

   

Av ida jörgensen - 8 februari 2015 22:15

Jag heter ida Jörgensen. Jag är född 01 och fyller år i september. Jag är en djurälskare men det bästa djuret som finns är häst. Jag rider och är i stallet ca 6-7 dagar i veckan. Jag har en "egen" häst. Han heter Chocko och är en haflinger. Jag har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards